my first love in the peacock fields

igår kväll var mina underbara här, vi kollade på lipstick jungle, erikas lugg blev klippt, min säng blev lagad, och saras läxa blev gjord. superbra liksom :)
idag är jag typ dödstrött och har somnat tusen gånger. har hunnit med att vara i skolan några timmar, vart hemma och duschat och promenerat med willepille, åkt till vällingby och träffat min pojke och fixat lite grejor, träffat min älskade plopp :) och vi var lite pinsamma och fick skämmas ett tag, och babybo fick smyga hem. och vi ska börja jogga igen för då kände vi oss duktiga, och så ska vi åka till vällingby på torsdag och lämna tillbaka en tröja hos en erik. och imorrn har jag apu, lite ångest på de faktiskt. ska äta med min familj och sen ska jag hem till thoomas och mysa typ.


hej snygging :)

Kommentarer
Postat av: Sara

hihi, ni 3 betyder massa. tack för plugghjälpen tutt! :) <33

2009-01-15 @ 10:31:54
URL: http://soerens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0