the big bo is back

ja ber om ursäkt för att ja inte uppdaterat för en nu! förlåti! men kom hem i måndags(?) kväll.. tror jag.. har typ ingen koll på dagarna! iaf så är datorn här fett seg:( så man orkar inte riktigt med den! men måste ändå sitta och plugga nu..

har studiedag idag, och skolan börjar imorgon! och ja längtar som bara den eftersom de var typ tre veckor sedan jag träffade alla. jobbigt att gå upp tidigt bara och jobbigt att vi har massor med plugg.. försöker skriva en labbrapport nu, har skrivit typ tre rader, kommer inte på något bra:P plus att jag måste skriva en labbrapport på en sak som vi gjorde i början av ettan.. kuli:s nej.

afrika var iaf bäst:) eller första veckan med safari var helt okej.. jätte kul och se söta lejon och så:) men sen var de lite segt för vi åkte massa bil hela tiden och var inte ute i solan något:( fasten namnen kanske inte säger något så var vi iaf i samburu, nakuru och masai mara (miniiiibooo masai mara och sarangetti är tydligen samma så ja jag var i den:P) och sen var vi i nairobi en del och sista veckan i mombasa eller en strand som ligger nära den och då träffade vi mammas kompis och hennes två barn och de är så roliga. så sista veckan badade vi och snorklade och åt cocosnötter och sådant mysigt och elias var jättesjuk! men solen var as stark så jag brände mig:( de gjorde ont.

och alla afrikaner är så snygga:( alla har typ as snygga drag och skit snygga läppar och as långa ögonfransar och allt sådant.. kände mig as blek och ful brevid dem.. försökte se en afrikan med finnar eller ful hud under tiden jag var där men jag såg inte någon ens med EN finne!!! de måste tyckt att jag var värsta finnmonstret och ja har lixom inte mycket finnar typ!:P

och det var inte kul att komma hem när man kom från 35 grader till minus 14 i flip flopps.. 49 graders skillnad.. kunde typ inte andas för att luften var så kall:( åhhhhh ja hatar när de är kallt.. längtar till våren:)

men nu ska jag plugga lite till...blä!

puss, SAKNAR 91 massor!!!!!!!!!!!!!!! ses någon gång i helgen kanski?

Kommentarer
Postat av: Sara

Tutti, jag har saknat dig! Och vet du, även om dom är snugga så är du är snyggare än alla snygga afrikaner tillsammans! :D



91-kväll i helgen? :) <3

2009-01-07 @ 13:41:00
URL: http://soerens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0