torsdag

tjoo!!! nu är de torsdag och jag har lixom inte bloggat på hur länge som helst:)
skrev ett inlägg igår men de försvann:( jobbiiggt lixom! men aja.

idag är vääärldens jobbigaste dag.. inte egentligen.. eller asså vi har bara fyra lektioner men de är så långt till lunch.. vi börjar 8 sen har vi lunch typ 1 och sen en lektion sen slutar vi.. man ba hungrig!!

men imorgon är det pannkisar:) wie!!

snart kommer minibo och hämtar mig och sen ska vi möta en nyfärgad bigbo och sen ska vi åka och gymma i vällingby:D hoppas hon är din i håret!

och den här gången vill jag faktiskt ha träningsvärk imorgon, det är så skönt:P hade typ inte alls det sist!!

imorgon blir det spinning+bio med ploppie. sen efter det träffa 91 och kanske festa om vi hittar något trevligt:D de blir nog najsnajs.

idag hade jag jättekliiga strumpbyxor (ett par nya svarta) och jag har världens finaste skor:)

puss

Kommentarer
Postat av: Sara

Sv: Ofc Tutt! de e bara att spara ut nailsen så fixar jag ;) Kunde du på lördag? :) <3 (antar att det va du som kommenterade? ;))

2009-01-29 @ 22:14:21
URL: http://soerens.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha aa de var jag som kommenterade:D och ja vi ses imorgon!! fast tror inte jag hinner spara ut naglarna tills imorgon!:P

2009-01-30 @ 16:35:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0