torsdag

tjo nos!
någon mer än ja som kollar på programet om feta kvinnor? alltså generation fett typ.. de är as äckligt.. för de finns tydligen killar som tänder på att de feta kvinnorna mosar dem, alltså lägger sig över dem och ligger så i typ några timmar? jätte äckligt.. konstigt att de mosade inte dör typ:p

idag tooogg vårrraaan psykoloooooogi slut föralltid:) fast jag fick bara g, blev as besviken på läraren:( för alla andra fick vg och mvg.. kul typ... så vi var tvungna att äta godis och tröstäta:( och sen bjöd tina mig på badning och vi badade bubbelbad och bastade!

iaf. imorgon är det fredag och de är sista lektionen för oss på de gamla schemat, för nästa vecka börjar vårterminens schema som är CHILL som in i helvete, kommer ha massa sovmorgon:) wiieee!!

har haft en as jobbig vecka i skolan med både prov i kemi och fysik, mina värsta ämnen!!!! så har pluggat som en idiot, så kommer bli fett sur nu om jag får ig eller nåt sånt!!!!

jag tror att nittioett resan är bokad nu:) så nu är det bara att börja längta till sommaren med mammooooorna miiiinnnaaa<33 och jag tycker verkligen att vi ska köpa 91kläder:)

någon som känner att man ska börja ladda lite för beach 09 kanske? typ börja gymma kanski?

pussplopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0