15 days left

tjooo nooooooss!!
nu har ploppie lämnat stockholm och rest till fastlandet typ, öland! hoppas de får de fint väder och sådant.

nu lagar jag pasta med pesto.

gårkvällen var typ väldigt spontan. jag träffade malakan i stan tio och vi skulle typ fika så vi chillade runt i shorts och platta skor och inte speciellt snygga. men sen kom vi på att vi inte ville chilla så vi ville gå ut och gick förbi chapplins och sen hamnade vi där hela kvällen! de var as kul och vi dansade sönder oss och träffade lite bekanta ansikten och sjöng kareoke fult som fan!!! och jag gifte mig med mathildas barndomskompis! men de var najs iaf. vi drog lite innan de stängde och sen ringde en person som gjorde mig väldigt glad typ så att magen hoppade till lite. de var najs. sen ålte vi hem och somnade sött hos mig och sen vaknade jag av att magen kurrade men kylskåpet ekade tomt:(

sen skulle jag vara årets hurtbulle och träna!!! men sen utanför hallen inser jag att kortet gick ut IGÅR!!! fuck. bara att vända om. men fick en liten promenad och fick prata med min korg också, de är bra.

om en månad fyller lilla jag 18!!!! en stor händelse i mitt liv. fast jag har lite ångest. åldersångest. fan 18, vill jag verkligen vara de? de är ändå okej att vara 17. men nu är de som de är, utgång onsdagen den 19!!!!!!!!!! elelr helgen. helst hela tiden bara.

puss på alla söta. nu är de bara två små nittioettor kvar i stockholm. så jag tycker att de kan gå 15 dagar så vi kan få resa bort sen ihop. fan vad jag längtar till de. idag är de 33 grader. gosigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0