<3

tjooooooooo!!

nu ligger jag i sängen och lyssnar på musik och typ..läser bloggar:) eller bloggar själv ju!!

igår firades mathildas kompis angelina, först var vi på nivå och sen drog vi till toxic. as rolig kväll tycker jag fastän de spårade ut lite, men vad gör de! fick ta minst tre promenader (milla hur många vart de?) och köpa mat sen körde vi igen! kom hem med en sko och en malaka och vi somnade sött och vaknade idag och jag har mått absolut sämst hela dagen och mått illa och kännt mig som ett gående lik typ. men ikväll träffade jag kattis iaf och de var as mysigt och trevligt. vi var på cafe 60 och de var en konstig gubbe som jobbade där och gick runt med en hink med rosa rosor och försökte para ihop mig med flera killar där! lite pinsamt men kul och sen fick jag en ros av en catwalk fotograf. vi har alltså karriären framför oss nu! jag blev glad(a)

nu är jag väldigt trött så nu tänkte jag lägga mig och blunda, alltså sova!!

godnatt världen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0