gotlandsnosar

tjo nos. nu är vi på gotland:D

igår kom vi med båten halv elva. vi tog med oss regnet och de var blött. vi cyklade och min kondis är sämst kom jag fram till. sen kom vi fram till kneippbyn totalt dyngsura. de var 18års gräns men vi lyckades komma in ändå;) men de var mörkt och blött men vi fick upp tältet iaf. sen gick vi och kissade. sen kröp vi ner i sovsäckarna, jag fick bästa platsen och somnade bums, men de andra två kunde inte somna. men man vaknade massor och regnet smattrade på tältet och de kändes seriöst som att de skulle blåsa bort.

klockan nio ringde nico och hon och hennes far kom och hämtade oss, tack och lov. vi åkte hem till deras radhus och nu är vi här och värmer oss och torkar kläder. vi har ätit och spelat kort och kollar lite på tv och halvsover typ. klockan fem slutar chrisse och kvällens planer är utgång!!! gute blir de. kommer bli AS kul hoppas jag.

nu är de lejon på tvn, de är as chill att vara inne. men lite ångest för våran natt i tältet.

jaja, ploppie hälsar high nose kick. sara hälsar vi är grymma tältbyggare, nico hälsar en puss.

pusshejsvejs ha de bra i stockholm eller var alla våra läsare bor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0