heeeeeeeeeeeej

hej varit hemma i nästan en vecka nu, kom hem natten till söndag förra veckan. vi hade det suuper i turkiet :) badade, solade. åt god mat, shoppade, umgicks, underbart :)
och jag ska vara duktig och ladda upp bilder snart oxå (a)

den här veckan har jag jobbat lite, solat och badat med både sannis, älskling och bästis, haft världens mysigaste kvällar med min älskling, fikat med boi, soovit. idag åkte thomas till grekland, hoppas dom får de megabra, och jag kommer sakna honom! för min del kommer kvällen bestå av middag hos bästis, jag och tung ska klippa varandra, och sen party med nittioettorna som är hemma :) de blir nog naaajsi, men de regnar nu :(
imorrn får vi se vad som händer, på måndag blir det jobb, och onsdag-fredag förhoppningsvis godland!
sen är de en vecka till hemma, sen öland en vecka, hemma en vecka, rhodos en vecka!

puss gosisar<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0