let's make it last forever

nu har min bästis åååkt, och hon kommer säkert ha de underbart där borta på den där underbara ön som vi älskar galet mycket :) jag fick iallafall en heldag med sötnosen igår, först hurtade vi upp och iväg till salongen för att färga hennes utväxt, sen in till stan för att äta våran favortlunch samt inhandla puder :) därefter hem till mig och klippilippa lite, och sen prommis runt kyrksjön och lång hejdåkram.
på kvällen va de tänkt att jag skulle ut med tung och plopp och typ några till, men min hosta ville verkligen inte ge sig, så de blev film och cola i soffan istället.. mysigt det med dock.

nu har, eller ska jag börja packa så smått, för på lördag morgon bär det av till öland ju :) hoppas hoppas hoppas att de kommer vara fint väder! ikväll blir de nog lite mer packning, och sen kommer typ thomas hit och sover och såå.
nu hoppas jag att det är middag snart, för jag är hungrig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0