tired nose

hello där, en väldigt trött nos som sitter här nu.

men den trötta nosen har ny dator, wiieee på de iaf:) och den trötta nosen har spenderat kvällen med två söta flickor i stan på cafe bellman och ätit lite och druckit och pratat, mysigt värre.

imorgon arbetar den trötta nosen som vanligt, usch!!!! har ångest på den här jobbveckan. eftersom lisa som jag jobbar med har slutat och jag är själv i köket!!! mardröm. inte riktigt, men de blir så segt, tiden går saktare än snigeln på saras bakdörr, iofs hade snigeln tagit sig en lång bit under kvällen men ändå.

jaja onsdag längtar jag till iaf, för då drar tre av nittioettorna ner till gotland för att hälsa på sina öbor till vänninor som bosatt sig på gotland!! jag har en plan, att sno med mig dom hem. kanske inte så smart att skriva de här, men jag vill ha dom här hemma! vi får se hur de blir med den saken.

jag är lite klantig ibland.

puss på alla söta som orkar följa våran blogg<3

Kommentarer
Postat av: Sara med en snigel på bakdörrn

Farligt det där med snabba sniglar alltså :o

2009-07-06 @ 22:12:40
URL: http://spetson.blogg.se/
Postat av: lito

ni kommer få såå roligt så ni kommer inte vilja åka hem :P

2009-07-07 @ 12:15:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0