tjockistant som snodde min tröja

tjoooo!!!! nu var de ett tag sedan som bloggen blev bloggad på.
men jag har varit på landet och haft lite annat för mig. men nu är ploppie hemma också så lite mera uppdateringar blir de nog iaf!

om en vecka och en dag åker vi till rhodos:) de kommer bli heeeelt sjukt. jag längtar massor!

igår var jag med min bästa rumpa och hennes pojke och hans vännina. vi chillade och åt en fet påse med godis. sen var vi lite busiga men bara lite. min rumpa räddade iaf mig och klappade mig på kinden och pussade på mig och då kändes allt mycket mycket bättre. tack<3 sen sussade vi, fast vet inte hur mycket vi sov.

sedan skulle jag träffa mathilda men som tur var hann jag hem först och de var tur för de var stört varmt och jag fick klä av mig på vägen hem för att inte avlida. men jag kom hem levandes och drack typ 2,5 stora glas vatten. jaja ssenn... åkte jag till staden och träffade min älskling och vi chillade runt och pratade och handlade lite på hm. vi hade feta fajten mot en tant. jag hade hittat en tröja som jag ville ha som jag bar runt på. sen skulle jag kolla på en klänning och hängde av mig tröjan lite snabbt på en stång. och gissa vad tanten gör då??! hon tar tröjan och kutar därifrån mot omklädningsrummen in och gömmer sig!! hon var typ fet och tröjan i storlek 34! jag blev jätte arg men vi sprang efter och satte oss utanför provrummen och väntade i trettio minuter.. hon kom inte ut!! man ba tack tjockis tant. men sen hittade jag en ny, tack gode gud. sen gjorde jag och malakan lite bussines och tog en cigarr för att fira. i solen. då är de sommar.

sen åkte jag hem. nu ska jag ringa till min bananman och snacka skit! om en vecka minus en dag kommer dom hem! jag längtar efter er sötisar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0