91 kom hem, för jag längtar efter er

jag som hade tänkt att vara väldigt duktig och blogga massor nu när ploppie vart borta så hon blev stolt när hon kom tillbaka:D men hon kanske är stolt iaf. brun kommer hon nog vara iaf.

jag är fortfarande förkyld, de är sjukt jobbigt. min hals känns helt torr och fuckad och ond och de är jobbigt. de är sommar!! då ska man inte vara sjuk. men jag har jobbat på nu i veckan men ledig idag och igår, men jobbar lördag&söndag. längtar grymt mycket tills jag får pengarna!! vad har hänt mer? inatt vaknade jag av att jag hade ont i min fot:( PLUUUS att min jävla helvetes mobil gått sönder, jag tror som vico sagt att de är simkortet de är fel på, de funkar när man byter till en ny mobil och sen vips slutar den nya mobilen funka som man bytt till. jaja, jag får sms men kan inte svara:( men de går att ringa. men ska åka till en telefonaffär och be dom fiixxaa det!!! eller köpa en ny mobil kanske?:D

jaja nu tänker jag boi kan komma hem. men de är inte långt kvar nu.


sen skulle jag inte ha något emot att få pussa lite på gotlandsnittioettorna som verkar ha de väldigt bra där nere men som är saknade och de känns lite tomt. hoppas ni inte har de så bra så ni inte vill komma tillbaka :(


OCH sist men INTE minst skulle de vara trevligt att träffa tutt och rump som faktiskt är hemma. men eftersom vi tre jobbar typ hela tiden och typ olika tider hela tiden så känns de inte som att de blir av riktigt!!!! ångest på det. som milla sa igår, man känner sig helt onittiettig.. inte okej, måste bli bättring på det!
 
tutt och rump<3

å med de här menar jag att jag tycker att vi alla nittioettor ska ses!!!!!! och de kommer bi göra!!! för vi ska snart till RHOODOOOSSS!!! men hurrni, vad hände med byxa/tröja/tshirt med rhodos/nittioett tryck?

idag är de varmt men jag har bränt mig lite:( och min hals gör som sagt ont. men idag blir det nog baaad iaf!!! mys.

puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

bli frisk bananis <3

klart vi kommer hem, även om vi har det grymt här :) RHODOS SNART JU !!<3

2009-06-26 @ 18:42:00
Postat av: Anonym

Men nu är det inte långt kvar tills vi ses :D saknar dig världens sötaste korg <3 och blogga mera!!!

2009-06-27 @ 18:53:50
Postat av: Sari

Snygg bild på mig ;D

2009-06-28 @ 13:50:15
URL: http://spetson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0