lördiii

idag är det lördag:)

igår var jag ledig eller alla lektioner var inställda, fett skönt! jag spenderade dagen med puppan och sleven och massa pasta med pesto, mysigt! sen åkte jag hem och på kvällen var de chill hos albin med alla nittioettor plus thomas! senare kom hannes också! och de var lite jobbigt att säga hejdå till nico och chrisse, de ska vara borta i två månader :/ hoppas för deras skull att de får de bra där borta och har en sjukt kul sommar! men för våran skull här hemma hoppas jag att gotland sjunker och de måste återvända eller att de sköter sig dåligt på jobbet och blir hemskickade (förlåt korgbanan för mina tankar) men men vi får överleva ändå:) igår tog även jag rump och nosi första doppet för i år:D sjukt att vi vågade och jag som är badkruka, men de var bara att springa i och doppa sig och sedan snabbt ut! sen skjutsade minibo hem oss, tacki! jag har ont i mitt knä efter att jag ramlade ut för albins trappa igår:( de gjorde ont.

ikväll ska jag träffa vico rumpiis och niccie tror jag:) mys. och jag ser väldigt mycket fram emot den här sommaren, kommer bli sjuuuuuukt kul!!

nospuss jag vill ha en ny dator

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0