naaaaaaamnsdag

chillig dag med vernissage och lite redovisning och sånt, och citrontorsk till slung som va ganska äcklig :(
har packat lite nu, har bara lite smågrejer kvar. och tungi, våga inte vara sjuk imorrn! :O<3
har typ bara packat ner myskläder och jag och världens bästa sara ska dela på mina mjukisar, de blir ju mysigt liksom :D
det här är världens ohurtigaste vecka typ :( men nästa vecka blir de ändring!

och så måste jag säga att jag min älskling är världens bästa, jag älskar dig såå mycket<3

snart ska jag hjälpa mamma att göra tacos, och jag är jättehungrig, puss!

Kommentarer
Postat av: sabina

GRATTIS PÅ NAMNSDAGEN VICO! <3

2009-03-12 @ 21:08:44
URL: http://sabinafiina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0