helging

nu ska världens sämsta bloggare blogga lite:) idag är det söndag! men för mig är det en absolut icke ångest söndag vilket är väldigt skönt då söndagarna i vanliga fall brukar vara ångest söndagar:P men eftersom jag har praktik den veckan som kommer och den veckan som vart nu så har vi ingenting att jobba med hemma:) wie skönt typ. men lite segt, börjar kvart i åtta varje morgon(!!!!!!) måste gå upp sex:/ eller klockan ställs på sex men jag lyckas inte riktigt komma upp då;) men kan gå runt i chilliga mjukiskläder hela dagarna! nog med det, helgen har varit lyckad tycker jag:) i fredags var jag med finrumpi, sötnosi och en snällsanni och en hel drös med andra människor, typ väldigt olika sorters människor:) de va lixom helt okej trevligt, vi hade inte jätte kul kanske men de va inte så att man längtade hem heller! men de jobbiga var att han som vi var hos bodde fett långt från stationen, genom en skog, förbi en fyr och upp för en lång backe typ, var lite jobbigt:p men som vanligt när man ska någonstans går det alltid snabbare på tillbaka vägen:) sen var det skönt att komma hem till sängen:) och på lördagen gjorde jag typ inte så mycket, sov ut lite, var och gymmade och sen var jag på familjemiddag i vällingby och åt god pizza:) mumsi! efter det var det tänkt att chrisse, jag och milla skulle leka lite, men de blev kanske inte riktigt som tänkt, lite missuppfattningar och så:/ så som de kan gå.. men vi hamnade i coffas källare iaf och jag tycker de var trevligt:) fast känner att jag typ inte kommer ihåg hela kvällen:$ så som de kan vara. men jag och nico tog våran vanliga promenad hem och som vanligt trevligt! inatt drömde typ fett konstiga saker och vaknade av att det var jätte ljust i ögonen:/ så gick upp och gick på TVÅ TIMMARS yoga, sjukt lång tid men de var helt okej typ:) sen har jag städat och bakat:) och nu ska jag kolla på pretty woman som jag bara sätt en gång i mitt korta liv:) ikväll kanske 91 ska ses, eller vill träffa chrisse iaf:) och alla andra med såklart!!!!!!!!!

idag är det kvinno dagen:) grattis till alla kvinnor, typ väldigt många<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0