kristihimmelfärdstorsdag

tjolahoppp!!!!
jätteskönt med långhelg:D hoppas de blir mycket soli.

igår firade vi chrisse lite, eller vi åt tacos till middag och spelade spel och öppnade paket och kollade film! en chill kväll alltså:) men hoppas du blev nöjd med presenterna, fast de är en som fattas:D sen skjutsade minibo hem oss alla typ, tacccckkkkii!

idag startade dagen med en morgonjoggning med ploppie, sen hem och duscha och göra i ordning oss och sen in till stan! vi letade klänning till nästa fredag, jag hittade lite olika, eller köpte tre stycken, men tror jag vet vilken jag ska ha:D den är typ svart och sen lite volangpuffig där nere typ, svårt att förklarara men den är från hm och fini:)

sen kom jag hem och åt mackor och drack oboy! snart ska jag hem till milla och vi ska ha super mario tunering och busa lite samtidigt;) hihi hoppas de blir najs!!! sen ska jag sova där!!!

aja de var lite uppdatering:D hoppas de blir ännu mera under helgen! puss på alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0