vi lever faktiskt!

..även fast man kanske skulle kunna tro att vi hade avlidit eller nått sånt, men icke, vi lever! :) men erikabos dator har dött  :( men jag får väl lura hit henne så hon kan skriva lite :D
har ju typ varit galet bra väder, så jag har myst med min älskling i solen så klart, varit i stan, varit på studentskivor, träffat underbara vänner och pluggat massa.
valborg firades på bebisens skiva, vi hade jättekul och var jättesnygga som romer/greker/egyptier/hippies, nånting sånt ^^
och igår va vi och busade hos larsi, och det va trevligt så länge det varade liksom.. :)

på lördag fyller 91a nummer tre aaarton! då blir tungilungi stori! så efter det är de bara hälften kvar, hihi :)

nu blir det snart sängen för mig, puuuuuuuuuuuuuuuuuuuus<3

Kommentarer
Postat av: SABINA

Sv: Tack ! från HM faktiskt :)

2009-05-06 @ 11:18:29
URL: http://sabinaamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0