äääääääääääntligen HELLLLG!

äääääääntligen helg!!!! ohh vad skönt! ja som ni kanske förstår om ni inte visste de är de alltså fredag idag, och jag är glader:) hade som vanligt en lektion mellan 10:15-11:20 sen var dagen slut. men eftersom de var äppelpaj med vaniljsås till efterrätt i skolan var vi ju tvungna att äta lite. eller lite och lite, MYCKET. jag och lollo var lyckliga som små barn och åt oss väldigt mätta och lyckliga:D sen åkte jag och ploppieloppi och handlade HEMLIG present:) tror de blir bra minsan. presenterna ligger på min säng och chillar nu, de ser glada ut!

sen dess har jag chillat och nu har jag ätit stark mat som bärnnde lite i halsen men de gör inget för nu är min mage mätt och belåten. ska duscha nu och börja fundera på vad jag ska ha på mig ikväll.... alltid samma sak. är iofs ganska lång tid kvar men lika bra att börja fundera. ikväll ska vi UUUUUUUt!



idag har jag massvis med träningsvärk. duktiga jag gymmade igår men eftersom de var ett tag sen var de lite extra jobbigt. men jag klarade mig. men AJJJJ min rumpa säger jag bara. duschen var de ja<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0