at the banana house

tjoho. nu är jag hemma hos nicopico. men nu duschar hon och jag river hennes rum:D hehe. inte riktigt som tur är.. men nästan. rotar igenom hennes garderober och hon har as snygga kläder!!:o som jag aldrig sätt på henne. nu har jag hittat ett plagg som jag vill låna:D hoppas jag får de.

snart kommer millipilli hit och kisse katten tror jag. men har inte hört något från dom på ett tag:p men aaaa. vi ska föra lite här, sen ska vi till pilot och ha kul!! eller förhoppningsvis kul. eller vadå? de kan ju inte bli tråkigt när vi är i farten.

jag kom hit ganska tidigt. var hemma och hade as tråkigt!! så kollade på när nicopico klippte alex och de blev fint. sen åt jag en till middag med henne och nu är jag mätt. hm... vad mer?

jag är kissnödig men de har inget papper på toan här uppe!!:o får hämta där nere, men väntar tills de är ännu mera akut.

nu måste jag hitta något svart linne typ som jag kan ha under för annars blir jag lite väl bar ikväll tror jag minsan.


pussiluss<3333

91 minus lito som kommer hem från london i övermorgon!!!!!!!! WIE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0