en nervös tisdag

gooooodddag! asso jag är seriöst DÖtrött! vet inte vad som hänt. gick iofs upp typ sex imorse, eller snoozade ett tag men klockan stod på sex! blä.

jag var dock världens duktigaste människa idag, gjorde svenska nationella muntligt och äntligen är de över. hatar sådant! men jag var så lycklig efteråt fastän jag höll på att börja gråta under tiden:p

efter skolan åkte jag hem och möblerade om på mitt rum! så nu ser de lite annorlunda och känns lite fräschare eftersom alla vråar som tidigare var fyllda med damm nu är fräscha! nä jag måste faktiskt ersänna att jag är nöjd fastän de är lite jobbigt och tungt.

och sen blev de MÖRKT! då tog alla mina krafter slut och jag dog. och var död ett tag. tills jag insåg att jag borde äta mat och bli PIGG. så jag lagade pyttipanna, mmm så jävla gott. min nya enkla maträtt att laga istället för tortellini:p men jag är fortfarande trött.

längtar tills vi ska träna, är as taggad fastän jag (för 10 gången) är trött! men då kanske man blir lite pigg under tiden fastän mattias älskar att döda oss:o såå ja kan inte klockan gå typ en timme? jag har faktiskt riktigt tråkigt!! men läste att ploppie skulle måla naglarna, de var en bra idee så jag härmnas nog.

eller förbereda lite för nationella skriftligt imorgon. 5 timmar tror jag. då måste man vara pigg och glad och ha snygga naglar. så nu blir de till att måla.

pussochhej<333

Kommentarer
Postat av: Anonym

härmapa bo.. :(

2009-11-17 @ 17:17:28
Postat av: Anonym

tjurnos.. :(

2009-11-17 @ 17:43:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0