ett ovanligt inlägg

om ni läst rubriken på detta inlägg förstår ni redan nu att detta inlägg inte är ett vanligt inlägg:o:O:O:O joo för de ska inte handla om vad vi gjort idag eller vad vi ska göra imorgon. nejnej de ska handla om CILLA RYDE! (at facebook om ni är intresserade!

ja cilla bad oss i helgen att hon ville ha ett inlägg tillägnat sig. jag minns inte varför eller vad de skulle handla om men nu kommer de iaf. nu fick jag lite press från cilla att detta inlägg skulle vara BRA så nu fick jag lite prestationsångest här borta..

cilla är en flicka som är 18 år, bor i råcksta och går i jensen gymnasium västra för er som är intresserade av de. jag lärde kännna cilla genom mina två übersnygga kompisar victoria och nicolina tror jag minsan. i torsdags var vi på kryssning tillsammans och påväg till båten fick cilla en orange klubba av mig.

en gång när chrisse, nico och milli fyllde hela 18 år så hade dom ett party. då var cilla där. då föddes mitt och cillas smeknamn (hon blev avundsjuk på mig och kissie(jennifer)) så nu är hon min rundis<3 och de är najs. men på min mobil heter hon rund:p jag vet inte varför de blev så men så blev de. namnet rund kommer från låtan right round.


(såhär ser den omtalade cilla ut) två rundisar i sina bästa år<3

nu har jag duschat lite och känner mig fräsch och kan utveckla inlägget lite känner jag. men jag vet inte vad jag ska skriiiiiiva. kan jag nämna att cilla är bäst på att tigga shoots och jag är sämre.. hehe. hon är också bra på att rapa inne på toan.

cilla tycker jag att vi ska på en till kryssning snart igen, typ jullovet:D
cilla tycker att jag valde en ful bild här över så här kommer några fler:

    

såhär ser cilla ut när hon är glad, när hon shoppar, när hon badar och när hon är på rhodos och är brun och glad! för mer bilder se facebook, fortfarande cilla ryde. eller hennes blogg: cillaa.blogg.se

PUSS /rundis


Kommentarer
Postat av: cilla

såå fint rundis :D <3

2009-11-15 @ 22:40:41
URL: http://cillaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0