faddergalan

tjabbba tjena halllååååååååå! nu är de måndag och sista november. HJÄLP vad snabbt tiden går. så imorgon är de december och julkalenderna (har namnsdag tänkte jag skriva) börjar! hoppas den är bra. fast alla julkalendrar var slut på vivo, kul.. hoppas fan de finns kvar någonstans i världen! måsta ha ju!

nu började faddergalan och jag ska nog kolla lite. fast ska skriva en fet samuppgift:( så ska försöka börja på den! nu smsade plopp att jag skulle lägga upp några bilder från helgen:) för jag tog en del. tyvär har min kamera gått sönder IGEN! de funkar att ta bilder och överföra dom till datorn MEN skärmen är svart så man ser inte vad man tar på:P haha så de blir en överraskning sen.

helgen var iaf mycket najs. var ute med katta, carro, tina, mathilda, paloma mfl i fredags. massor blev utslängd och även tina så vi drog ganska tidigt. men var kvar i staden i några timmar, de blev så. och åt donken SÅKLART. och på lördagen var jag ute med 91 - milla och vi var på cattelin med becca och kira! och ja de var också mycket najs:D såå helgen var riktigt bra fastän min söndag var otroligt seg! då mådde man som man förkännade som jagh och nico konstaterade.

men nu blir de samhällsuppgigt eller först bilder:D pussilusk


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0