föreläsning och styling

fick sluta vid lunch idag, woho :D och innan dess hade vi föreläsning om försälning av produkter, och sen tvättade och fönade tungi mitt hår, tacki (a)
jag kom hem för typ en och en halv timme sen, har hunnit äta några mackor till lunch, varit ute med wille och pluggat lite, så nu väntar jag på att mamma ska ringa och säga att det är dags att promenera bort till gymmet! ska bli kul att gymma med mamma, enligt henne har hon ju gymmat massor i sina dar, så upp till bevis nu!

ikväll ska vi baka, och sen är de bonde och paradise hotel, wiie.


bli frisk i din lilla fot nu sari!


pusspuss.


Kommentarer
Postat av: Sari

Hur har jag missat det här inlägget ? :o hihi <3

2009-11-23 @ 18:10:21
URL: http://ingapauser.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0