i am jätte trött

jag känner mig helt döööööd. jag vet inte varför. har typ 40 tyskaglosor tills imorgon (okej de är inte as svåra men ändå). i kemi/biologi är de jepordayförhör på biomolekyler(?) vad de nu är. PLUS nationella svenska muntligt imorgon. så jag är inte SÅ glad. tyvär. och död som sagt.

fick iaf en hurtig gymstund med en fin rumpa och skjuts hem av henne. de var snällt minnsan. plus att vi som sållde biljetter till skolfesten hade fika efter skolan. så vi köpte glass, chokladsås, strössel, chips, godis, kakor, munkar, chokladbollar, gifflar, cola, julmust och säääkert något mer sen syndade vi och hade frosseri. efter de var en gymtur välbehövlig.

juste hade någon tyskatext+frågor också! bläääää


skönt att somna såhär med nosen i vädret

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0