lördag!!

tjenixen!! idag är de lördag!! min lördag har typ inte bestått av speciellt mycket förutom sömn, men de var behövligt! och sen äta typ. och lite plugg, men de tröttnade jag snabbt på, inte så konstigt.

igår var de fredag och de firade vi med att gå ut. jag, nico, milla, mariell och kisse katten förade hemma hos nico och sen drog vi in mot stan. sabina hoppade på tunnelbanan och sällskapade oss! och vi drog till pilot. var feta kön först och tio minuter tills listan stängde så vi hade gett upp och började gå därifrån. men då kom någon människa från ingenstans och sa att vi fick komma in med han typ. och de gjorde vi såklart:) och de var bra och jag hade as kul!!! och träffade massa andra coola människor. ja men de var en bra kväll! fick skjuts av milla hem från ängbyplan, snäll flicka de där. och sen somnade jag med en knäckebrödsmacka i sängen. ingen ville dra till donken med mig, eller de blev inte så. men marielle talade om för mig vad jag skulle äta när jag kom hem, så de löste sig:D

nu tycker jag att min rumpa kan komma hit(!!) jag sitter här i chilligaste kläderna någonsin och väntar.. vi har nämligen inte bestämt om de blir party eller chill-i-min-säng-med-mikael. de sista låter väldigt lockande.. samtidigt finns ju micke kvar.. hmm jo jag behöver en camilla att disskutera med.. så om du läser detta, KOM NU! och om de blir party vad ska man då ha på sig? lånade snyggaste outfiten av nico igår iaf:) jaja vi får se...

nu ska jag lägga mig och dö på marken för jag har inget att göra om inte hon kommer snart. PUSS!


varje inlägg måste ju ha en fin bild så här kommer en riktigt snygg bild på the banana man, londonkorgen och mig sjäälv!!

Kommentarer
Postat av: victooria

vilka snygga vänner man har :D

2009-11-23 @ 17:25:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0