seeg dag.

hej världens segaste måndag!
hade bild i typ två timmar i morse, och gissa vad vi fick göra? skriva skrivstilsbokstäver! fy va tråkigt..
sen var de iallafall lunch plus håltimme, som bestog av lite sallad och idrottsplugg. efter de var de naglar, gjorde ena handen på en tjej, tror hon blev nöjd, hoppas..(a)
kom hem för någon timme sen och har hunnit äta och renskriva en greejsi. så nu kanske jag ska måla dörren för sista gången! och pappa håller på att sätta upp alla lister nu, så de är inte mycket kvar nu.. :)
och juste, milla klarade körkorts teorin idag!!! du är så bäst :D
snart har säkert flickan körkort oxå, hihi :)
jag hade egentligen tänkt att pallra mig till gymmet idag, men jag är stöööört trött, och vill helst gå och lägga mig nu! men får försöka hålla mig vaken några timmar till, men inte för många, för imorrn ringer väckarklockan halv sju.. love it!
pusss<3<3

Kommentarer
Postat av: tung

taack tungiii :D! <3

2009-11-10 @ 19:20:00
URL: http://csundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0