sjuk/ledig dag

goooddag! idag är jag ledig:D vi har srilanka dag typ. då ska man jobba och tjäna pengar till alla fattiga barn på sri lanka! men nää jag gör inte de. för jag är sjuuuuk. eller jag är väldigt seg och har ont i huvudet och i min arm:( troligen för att jag tog vaccinet igår. så spelar inte så stor roll för mig att vi är lediga. eller de braiga är väl i sådana fall att jag inte missar något.

så idag har jag sooovit länge och sen inte gjort så mycket vettigt. som de brukar bli! så hoppas jag mår bra imorgon, de är så otroligt tråkigt att vara hemma:P iaf när man är sjukling!! hade as mycket problem att sova inatt. kunde inte sova på vänster arm och om jag sover på högerarmen har jag huvudet inåt väggen och då ser jag inte om de kommer spöken och grejer. så jag somnade på rygg tror jag, obekvämt. men sen vaknade jag och ville sova med ansiktet utåt och då fick jag möblera om i sängen och ha huvudet på fotsidan! så de var lite jobbigt. de var min natt de.

ja de finns inte så mycket kul att berätta när man inte gjort något trevligt! typ att jag måste plugga biomolekyler vad de  nu är. har prov på tooorsdag. och jag vet knappt var de är!!!:o

hejsvejs<3333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0