suuuuuuuuuuuuck!

sitter med min mattebok och vill typ avlida lite, jag HATAR matte :(
om inte min bebis kommer hit snart och hjälper  mig så ger jag nog upp på det här! suck suck suck.
har iallafall fått svenskan plus typ halva idrottsgrejen klar, så nu återstår bara matten, nån reflektion och marknadsföringsfrågor, fett kul..

och vet ni!? de är sista ensam mamma ikväll! ofta sista!! blev lite ledsen när jag såg det, men som bo sa, bonde finns iallafall kvar!

nu ska jag måla min dörr tror jag, och pappa är och köper lister, de börjar närma sig nu ^^ snaaaaart klart :)


det här är världens finaste.
pussss<3

Kommentarer
Postat av: Sari

DU är världens finaste! Och jag vill se ditt nya rum människa (: <3

2009-11-10 @ 11:53:47
URL: http://ingapauser.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0