toooooorsdag

tjenniiixxen! nu sitter jag och kollar på ensam mamma nää nu ljög jag kom jag på jag kollar på mammas pojkar! fast de blir mest lyssna nu men kolla lite.. datorn tog över:p

senaste dagarna har jag varit lite upptagen och varit massvis med barnvakt, men de har varit mycketmycket najs:D catching i plånboken iaf!!! och sen hade vi våran fest på metro i tisdags. vakterna var as hårda men alla ettor och tvåor verkade ha kul så vi är nöjda:p och hade roligare än förväntaaaaat.

jag tycker vädret blivit väldigt fult de senaste dagarna. blöt och äckligt och mööörkt! bara att hålla ut och vänta på våååren.

imorgon är de freddag, har som vanligt en lektion:) sååååå najjjjsssss! och på kvällen ska vi ut och fira millas körkort har jag förstått det som;) hon har iofs inte uppkörning förän nästa vecka men eftersom vi vet att hon kommer klara de är de luuuuuugnt. tror vi skulle fira de, annars kan vi fira att jag kommer ta de någon gång i livet:D tihi.

snart snart snart

nuuu ska jag anmäla kattis till en hemlig tävling:o


Kommentarer
Postat av: rump

hahaha fett med söt du är älsklingsRUMP

2009-11-05 @ 22:54:21
URL: http://csundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0