världens bästa låt

här ligger jag i soffan och kollar på idol och känner mig som världens tråkigaste människa.. men idag kändes av någon anledning mjukisbyxorna mycket mer lockande än en utekväll..  (men jag lovar, jag taggar om till imorrn!)
hoppas ni får en gryym kväll flickor små! ska tänka på er när jag ligger under mitt täcke och myser.. hihi.
 jag är helt ensam hemma ikväll, eller nä, goshunden är hemma och är söt och gosar med mig lite. som tur är. sen får thomas ta och pallra sig hit, för jag vill inte sova helt ensam.

temat på idol idag är "världens bästa låt", lite mysigt :)fast jag tycker inte att det har varit såå bra låtar.. ^
nu ska jag lyssna vidare på världens bästa låtar.. puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0