<3

hejji, har haft en myspys dag med min älskling idag, vi var och fikade hos hans farmor och farfar, dom är söta och vi fick bullar. han är och jobbar nu och sen kommer han och myser med mig :)
jag har galet ont i min arm efter vaccinsprutan, sjukt att det kan göra så ont flera dagar efter :O

jag har haft ett supermysigt lov hittills, varit och myst med min bebiii, han är bäst och vi hade de mysigast nånsin, träffat nittioettorna, och tränat lite.. (a)
imorrn åker vi på våran årliga höstlovsresa till göteborg, de blir säkert myys, medans vi är borta och roar oss ska pappsi börja bygga på mitt nya rum! tjompi kommer säkert oxå hit och hjälper till :) 

nu är de bonde, wihuuu :)



gulliiiiisen! när vi firade ett år (a)<3



göteborg 2006



2007



2008

och nu blir de 2009, pusss!


Kommentarer
Postat av: Sara

Och 2009 var naaaajs

2009-11-02 @ 17:57:23
URL: http://ingapauser.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0