fin fredag

tjolahopppsan! nu är de helg:D veckan har bestått av skola&träning&plugg känns de som. har haft två provn och lite andra småsaker, jobbigtjobbigt. men nu är veckan äntligen över:D hade en lektion idag, sen åkte jag hem och städade huset så jag blev lite riiik:) wiie!! nu tycker jag att middagen kan vara klar för jag är hungrig, men de lär dröja ett par timmar. så funderar på vad jag ska hitta på nuu fram tills dess? typ komma på vad jag ska ha ikväll? för ikväll ska jag och tinis till kattas kompis i spånga och sen får vi se vart kvällen tar oss helt enkelt, men jag är taggad och de kommer nog bli riktigt kul:D såå vad ska jag ha på mig? något förslag? jaja vi fååår se!

i början av veckan snöade de:o blev väldigt förvånad:o men snart är de jul:) eller december iaf. tiden går ju så snabbt! men ser fram emot julen och snö. inte regn och slask som nu!!!!

nu skulle jag ladda upp en bild på snö

HÄR

men de gick inte:s så ni får helt enkelt föreställa er en bild med snö här ovan.

ha en fin fredag. pöss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0