hej

här sitter jag med världens envistaste förkylning som vägrar att försvinna :S tänkte att jag hoppade över första lektionen, den va inte så viktig.. :P och så hoppades jag att jag skulle vakna två timmar senare och må på topp! de blev inte riktigt så.. men lite bättre kanske de är iallafall?
jaja, har iallafall naturkunskap och naglar nu i eftermiddag, och naglar gåår ju typ inte att missa, så de är bara att kämpa sig dit. ikväll blir de lite matteplugg och så, hoppas att min älskling kanske kommer och tar hand om mig (a) nu ska jag sminka mig så att jag inte ser ut som ett lik längre! puuuuusss<3

Kommentarer
Postat av: Sara

Tacki bästis :D

Och japp, snyggtröjan åkte på ;)



BLI FRISK!

2009-10-07 @ 18:08:45
URL: http://ingapauser.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0