höstlooooove

goooddag! jag fick precis en fet hostattack och hostade massor, hostade alltså ihjäl mig nästan kändes det som. de var ganska oskönt. men nu är de söndag. men en väldigt odeppig sådan, de är nämligen HÖSTLOV för dom som missat det. och det känns väldigt najs må jag säga:D

ja vad har hänt då? min lins har varit fuckad på ena ögat hela helgen. i fredags var de mysmys kväll (äta sig riktigt tjock kväll dvs.) och igår utgång för att fira lollsan, de var as varmt!!!!! och ganska mycket folk, men vi kom tidigt då de var ekande tomt, men sen rullade alla in. de var trevligt tycker jag allt:D hoppas lollo också tycker det!!

min hosta vill inte sluta finnas!!

nu ska jag njuta av att de är höstlov och ha lite ångest över de som jag borde plugga under lovet. pusshejsvejs!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0