i love you endlesly

Jag är världens lyckligaste människa, jag har fått spendera ett år tillsammans med världens finaste person.

Jag kan inte ens förklara hur mycket jag älskar den här personen, eller hur mycket han betyder och har gjort för mig, det finns inga ord som kan beskriva det. Han har gjort det finaste någon kan göra. Han har visat mig vad äkta kärlek är, och han har visat att han älskar mig för den jag är. Den här personen gör mig till en lyckligare människa och en bättre person. Han är underbar rakt igenom och jag måste tacka honom för att han alltid står ut med mig. Thomas, du är värd allt. 

Älskling, du förtjänar all kärlek i världen, och de vill jag ge dig, du är mitt hjärta. Jag älskar dig utan slut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0