lollo become 18

tjooooohoooi nu lagar jag chili con carne:D cooking nose alltså.

idag fyllde lollo 18<3<333<33<33 underbart att nästan alla är 18 nu!! wiiiee. vi hade tre lektioner sen lunch som vi åt på sushistället i spånga, de smakade gott. jag och tinis delade på en sushi och en wookrätt typ, smarrigt. lollo fick soda pops också (hon ÄLSKAR det) och sen åt vi kaka med 5 skedar. mums!

jag firdade lollos födelsedag genom att åka 118 till vällingby. och ikväll ska jag fira henne genom att gå på core med bästbo. najs födelsedag. men ska fira henne på riktigt också, såklart:D

nu kokar maten massor så ska kolla så inget hemskt händer på spisen!! puusssiluss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0