lördi

tjuuuuuuuuuuuuu!! idag är de lördi. kvällen tillbringades med rumpi igår. vi åt godis som blev vattnigt, kikade lite halvt på idol (men missade typ halva så kollade idag igen), såg läskiga flygande gubbar på tv och blev rädda. samt pratade lite om livet typ. de var mysigt.

sen var jag väldigt trött och sov gott inatt. på morgonen/förmiddagen/dagen blev de träning med ploppie, vi gymmade i åkes. vi är HURT! sen har de inte hänt så mycket mer vettigt, har inte ens orkar öppna någon pluggbok vilket jag bör gjort. men icke.

nu väntar jag på att sara ska komma hit så vi kan äta kyckling. sen kommer vicpic. och förhoppningsvis uuuuuuut ikväll:) och jag är tagggggad!!!

kom nu tutt?


bilden snodde jag på bröstcancerfondens hemsida eller något i den stilen. så ni som är rika och snälla kan ju skänka lite pengar till dom. då skulle jag&sara bli glada tror jag allt.

Kommentarer
Postat av: Moa

Hej^^!

Fin blogg, allt bra med dig? :)

Puss / Moa. <3

2009-10-10 @ 19:05:36
URL: http://moamagnussons.blogg.se/
Postat av: Anonym

heeeeeeeeeeejjj!!!!!!

de är superduper:D hur är de själv?

pusspuss /nosarna

2009-10-10 @ 20:34:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0