nu är de oktober till och med

blogg är vädligt segt just nu. men jag kämpar på:D tapper som jag är!!

dagen har bestått av två föreläsningar på universitetet, AS tråååkiiga båda två. lunch på fresco med tinis. sen en tur till skolan och hämta lita grejjer. sen heeeeeem och inte göra mycket vettigt. seeeen träning med nicpic och systrarna kalmbäck kom också. vi är så duktiga allihoppa! sen lite skynda hem för att se mammas pojke som var ganska väldigt töntigt men faktiskt kul. mooohhahha!!

imorgon är de fredag, har en lektion. NAJS! sen heeeellg. tror jag är ledig på måndag så de blir låånghelg för min del:) ääännu mera najs.

måste göra en läxa till imorgon nu kom jag på. onajs.

PuSs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0