tröööööööt

åhhhh vad trött man kan vara:( var nästintill omöjligt för mig att stiga upp imorse, znoosade 30 minuter och sen blev de lite bråttom..... skyndade lite men hann perfekt:D sen tre lektioner och sluta tidigt. SKÖÖNT! höll på att somna sista lektionen när vi kollade på massa kortfilmer i mörkret,mmm. men man är väl alltid lite trött på måndagar då man haft helg!

i fredags var vi hos jenny hela kvällen och pratade och åt och drack och spelade spel och hade de trevligt! klockan kvart över tre började jag och tina vandra därifrån, vi skulle ta en buss som skulle gå 33 men hamnade på fel sida och fick GÅ hem! de var inte skönt i regnet. men vi kom hem och tina snackade i gåtor typ:D sen på lördagen var nittioett -millvic hos chrisse på ekerö! vi kollade på SJUK film, chrisses favoritfilm som barn och typ min favoritfilm nu:P och åt och pratade och MÖÖÖÖÖSSSS! såg även min fina korg köra bil vilket var ett nöje, hihi.

igår var de även världens bästa program ENSAM MAMMA!! på dagen var jag och vicpic hemma hos sötsabina i hennes otroligt fina lägenhet inne i stan och åt kanelbullar och snackade:D snart fyller hon år!!!!!!

och imorgon fyller lollo 18!!!!!!!!!!!! wie vad najs. jag längtar!!!

nu ska jag sova lite tror jag om jag orkar. så jobbigt att vakna sen bara:( sen ikväll blir de träning.

JUUUSTe katten hade fått hem skolkatalogen, inte jag:(:( fett synd. men ska ut och kika i brevlådan nu bara så får vi hoppas på de bästa och att man inte ser alltför hemsk ut, vilket iofs inte är så mycket att hoppas på då de brukar bli så. men nu, tredje året på gymnasiet gilt och sista fotot!!! okej, håll tummarna NU! (om en minut typ)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0