tuuursdaig

tjaaaaaaaabbbaa! nu börjar idol:D spääännande! tjejerna ska sjunga nu, tror jag vet vilka två som jag vill ska gå vidare, men får höra nu så fåår vi se!
dagen har bestått av besök på rumpans salong, hon är duktig. (jag ska vara hennnes mooodell, wiie) och lite foderlära med bästa läraren och lite lunch i korridoren med bästa katta och lite biologi med bästa hormongenomgången och bästa inställda lektionen i slutet så slutade tidigt och de var dagens BÄÄÄÄÄSTTAA! så jag kunde åka hemåt och sedan träna. aj mina armar gjorde ont och benen och magen och jag var svettig men så kan de gååå. jag och bo körde ju core i tisdags.. herregud säger jag bara. beach 2010? lika bra att börja nu lixom.

imorgon har jag en fjuttig lektion, jag längtar. hoppas att de är sol och varmt imorgon, fick lite ångest när jag fick ta på mig vinterjacka imorgon..:o inte OKEJ!!! iaf, snart heeellg och de är efterlängtat:D puss på alla!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0