11 månader

jappsi, 11 månader med min älskling idag, om prick en månad är det eeeettttt år! gos<3

idag är iallafall jag (och typ alla andra?) lediga! jag gick upp klockan sex (!) med tjompi för att han skulle jobba.. men sen sov jag till tio (a) har hunnit baka bröd, det tog typ tre år, och så har jag sprungit, och duschat och såå :) och nu sitter jag med ett berg skolarbeten typ, men jag orkar orkar orkar inte..
men men, ikväll kommer min bästa gudfar hit, och sen blir det nog bio, nya stig larsson! imorrn bär det av till täby ganska tidigt tror jag, och då ska jag sitta och heja på min superbästa lillasyster som kommer vinna och vara bäst imorrn! och kvällen bjuuuder på utgång med 91 :) wiie
och på söndag ska jag shoppa med min mammsi :) hihi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0