and life is a rollercoaster

och snaaart helg, jag är förkyld och vill egentligen bara ligga under täcket hela dagen imorrn, men de kan jag ju inte, praktik är de som gäller. barnvakt på morgonen tydligen? och så kanske jag ska köpi en liten fin toning eller så :)
om jag känner mig bra imorrn ska jag trääääna.
på fredag är de lång skoldag med frisör och projekt och sen raka spåret till bästa kusinerna i leksand! älsklingen och minirieger följer såklart oxå med (a) ska få träffa jonnis pojke och se linneas hår, wiie. på schemat står iallafall mys, marknad, lager 157 och sånt där liksooom.


en minis över två år sedan

nu ska jag rensa upp lite i mitt rum, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0