blåååå

nu börjar helgen röra sig mot sitt slut (typ två timmar kvar av den) och jag måste säga att den ändå varit suuuperbra så jag är nöjd. fredagen började med att vara en ledig dag vilket var sköööönt, så sov, besökte optikern och var på en jobbgrejs. efter de drog jag hem till tinis bikinis och vi lagade mat och spelade quadropop och läste konstiga bloggar och allmänt bara vaaaaaaaaa. sen kom alla andra och den goda maten åts och vi drack dricka och åkte sedan till stan och var på viiiper.. hade kanske inte världens största förväntningar på de stället men de var inte dåligt iaf! rhodosvarning på värmen på bottenvåningen, men de gjorde inte SÅ mycket. gratis inträde och billigt, gjorde av med 50 spänn typ. så de var trevligt! donken och sen hem och sova i min säng med tina<3 lördagen var SEEEGGG! och ja gjorde typ nada, typ sooov och chillade. sen kom nico hem till miiig och sen rompi som var rädd för grodorna på trädgården så fick bära de lilla livet;) sen rullade boi in efter ett tag, vi chillade lite och sen kom 35 liter regn över oss så vi sprang in och gjorde i ordning oss och drog sedan till lukas i spånga som plopp skrev. spelade kort och jaaaaa drack och pratade och sååånt. de var najs. sen blev jag as trött och orkade inte sitta stil för då kändes de som jag skulle decka/somna så jag struntade i att sitta still och åkte hem med niiicopico (världens bästa banan). somnade sött som vanligt.

orkar inte skriva mer juuuust nuuue men de var dede!!!<3333:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0