bra dag

idag känns som en bra dag! vi har fin ny design på bloggen, tack sara! :) och vi fick sluta galet mycket tidigare idag, slutar egentligen halv 3, men jag är redan hemma! wihuu. jossa va oxå hemma när jag kom hem, hon är tydligen sjuuukling. 
jag ska försöka vara lite duktig idag faktiskt, först ska jag skriva lite om rokoko, kuul. och sen tänkte jag gå och simma, springa känns inte såå lockande i det här vädret..
min älskling slutar jobbet kl 6, och då kommer han hit och äter middag med mig och jossa, och sen antar jag att vi typ chillar i mjukisar och så hela kvällen, de är najs ^
det enda dåliga med den här dagen är att det är apu imorrn, = åååångest idag! liksom 9-18 och ingenting att göra, jag får panik av det. hellre göra nått trikigt (typ rensa permanentspolar) än att inte göra nånting alls! hoppas hoppas hoppas att dom har varit slarviga med städningen eller nått, så har jag iallafall nått att göra.
så, apu imorrn alltså, lär ju vara död i benen imorrn kväll, men kanske iallafall orkar slänga i en toning! 
på fredag är de skola med frisörteknik och projektarbete, slutar 16.10, lite väl sent för att vara fredag tycker jag.. men sen blir det iallafall bara hem och fixa och så till kvällen, för natta har ju sen 18-års fest då! jag och erika har köpt fin present och så, så det blir nog bra :) 
 
nu ska jag leta rokoko-fakta. 
puuuuuusss!


turkiet juni 09, galet snygga..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0