cause in your eyes i'd like to stay

söndag, veckan segaste dag typ.. jag har iallafall läst lite uf-papper, lite nagelpapper och ätit lunchi. jag borde plugga matte oxå.

i fredags var de släkt middag som gällde, bästis kunde inte komma på grund av hennes dumma äckliga sjuka som aldrig vill försvinna :O men jag och tjompi hade lagat god mat, och jag och jossa hade gjort bästaste tårtorna :)
på lördag morgon var de bara att gå upp tidigt och sjunga och ge presenter och sånt :) det enda vi gjorde på dagen var typ sov, kollade björn gustavsson och skrattade, och typ duschade och fixade lite, sen blev det resaurang med god mat och sång igen och så! sen drog jag vidare till plopp och därefter till lukas nånstans i spånga/nälsta typ, det var trevligt! sen kom min älskling hem oxå :) och när vi blev trötta cyklade vi hem och sov i hans säng :)

snart slutar han kobba och då kommer han hit och hämtar mig och sen drar vi och handlar mat eller nått sånt! :)


mina älsklingar


Kommentarer
Postat av: Sara

Helt klart bästaste tårtan :D Jag åt min doggybag till frukost ;)



Och jag är friskare (:

2009-09-13 @ 17:04:18
URL: http://ingapauser.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0