designa egen godispåse

hejjii!!! nu har jag precis pluggat lite samhälle om typ styrmakt och självmakt eller något sådant, fett krångligt.. jaja, snart blir de nog middag för mig och sen senare blir de cooooore. är as taggad nu, har ju köpt gymkort men de var skitlänge sedan jag tränade, så nu blir de att köra hårt! bara man slipper bli sjuk nu.. känns som de kommer hända, kallt ute idag, mina händer isade typ sönder.

ifall någon har tråkigt: www.dinpase.se man ska typ designa godispåsar med godis i:) jag tycker de var kul. man kan göra hur många som helst, jag gjorde minst 10 stycken och tröttnar inte! okej, allt för att slippa plugga.. har tyskaprov imorgon. typ rump får jag låna din hjärna under provet? du har ju läääst de tidigare:D

pussssssssssssss önska lycka till på träningen, typ en lyckospark tack<3


Kommentarer
Postat av: Sara

Hihi, nu ska jag också göra en påse! Eller tio.. ;) <3

2009-09-29 @ 22:08:53
URL: http://ingapauser.blogg.se/
Postat av: Sara

Och de e faktiskt www.dinpase.se haha ;)

2009-09-29 @ 22:09:32
URL: http://ingapauser.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0