don't let me stop you

helluu, söndag och jag är seg typ. har storhandlat med mammi och pappi och legat i sängen med veckorevyn idag. ska ta min lilla cykel och ta mig hem till saris snart och klippa henne.

fredags mös jag ju massa med mina älsklingar :) vi kikade på idol, åt godis, drack loka och pratade om allt allt allt :) cyklade hem framåt natten typ och soooov.
lördagen spenderade jag med min älskling, och sen på kvällen fick jag och ploppy väldigt ändrade planer och det blev typ knas, men de slutade iallafall med att jag, thomas, arvid och alla nittioettor som kunde drog hem till tjompis kompis och chillade och lite så, de va ju naajs.
ikväll blir det såklart såklart ensam mamma! längtar :D



puss


Kommentarer
Postat av: Sara

Sv: Hihi, taack Erikis <3<3

2009-09-22 @ 21:38:51
URL: http://ingapauser.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0