ensam mamma näst på schemat

tjeeeeeennnamors! idag är de söndag, typ slödag borde den heta. har totalt bara segat och försökt plugga idag. och sovit lite. och träffat en söt tjej och köpt godis och hittat hundar på gatorna. och ätit middag som var lite stark... typ de!

i fredags var jag leeeddig=skönt tyckte jag. träffade lisa som jag jobbade med i somras och vi åkte till danderyd och hälsade på, de var nostalgiskt och trevligt och de hade en ny matvagn. sen gick vi på stan lite och kollade på en gubbe som hoppade längdhopp utanför konserthuset eller vad de nu var. han var lite gullig och lite förvirrad.
på kvällen var de middag med malakans jobb, typ pasta och något och god sås och sen hade de bio/simhallschips. vet inte vad de heter men sådana med baconsmak, mmmmmmmmmm de var STÖRT goda. vart köper man sådana? körde sanning och konsekvens elaka verisionen på engelska. sen gick vi plus några andra som ville de ut, blev meeetro. de var najs och jag fick gratisdrink för jag hade med mig en klubba;) yes! och sen blev vi bjudna på eeeefterfest... också najs! och donken<3

lördagen måste också räknas som en seg dag. sen blev jag vaccinerad och de gjorde ont i min lilla arm. men de löste sig. träffade sara och vico och sen milla och vi åkte till nivå och satt och drack lite och pratade. men de var massssssor av folk, de var lite sorgligt. men vi var glada ändå:) och drog till malllibu vid hötorget! där stod två bekanta tror de hette nicolina och christine.. men minns inte.. aa dom var söta iaf:D och vi blev kompisar. träffade lite bekanta från sppååånga och lite andra bekanta människor och en del som man blandade ihop med en del andra.. ja såå var kvällen ungefär! jag tyckte de var bra fastän musiken var lite sådär tror jag, men lyssnade nog inte så mycket. jajaaaa alla 91 flög åt lite olika håll men har hört att alla lever idag iaf, de känns ganska skönt<3

juste jag har köpt gymkort:) nu blir de till att träni assssoo!!

om 20 minuter börjar ensam mammi. snart ska jag skutta 259 meter till ploooppppieelopppie<33333<33


såhär najs kommer jag vara så hoppas plopp är de också.


sådär kommer nog minibo se ut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0