fikaX2

goddagens, söndag idag! känns som detta har varit en lång helg, kanske för att jag vart ledig i fredags ju, men de är bara sköönt!

igår var jag lite trött och hade pms och var lite arg, så chillade lite först men sen kom en banan flygandes som räddade kvällen lite, en tripp till stan och lite nudelätande var najs. somnade iaf sött hemma i sängen sen! vaknade och var fortfarande trött och min ena nosborre var täppt. men de var inte så mycket att göra åt de, bara stiga upp ur sängen. träffade tre söta vänner för en fika, var jätte mysigt! och pratade massvis med gamla minnen, sådant är alltid kul. särskilt när man glömt en del saker och blir påmind! sen begav vi oss hemåt och för mig blev de ännu en fika med lite släkt och fick present, presentkort, alltid bra att ha ju:D nu händer inte så mycket mer, ska äta middag snart, någon fisk. hoppas den är god. sen skutta hem till vicoplopp och kolla ensam mamma! ihhh vad jag längtar, de är SÅ bra ju.

sen skola imorgon, men fet sovmorgon och bara två lektioner. de känns bra!

nuuuuu kanske middagen är klar snart. PUSSPLOPP!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0