fredag1!!

tjoo nos.

nu sitter jag och ploppie hos mig och gör i ordning oss. vi ska på nattas artonårsfest!!! wie. de var typ i bromma någonstans, eller buss från brommaplan. först blir de middag, italiens buffe ryktades de om, sen blir de partyparty! vi har ganska gått om tid nu, ska gå om typ en timme:D men aaa.

idag var jag chillnajs nos och var leeeddiiiig! sov ganska länge sen gick jag upp och pluggade lite samhälle. sen åt jag fruuukkost! och åkte in till stan och träffade tina, sen kom katta, sen kom mathilda. vi chillade runt lite och kollade i affärer och åt lunch på fresco, de var supermega gott. och solen kom fram:D de var också najs. köpte en cool tröja från top shop (den var typ urringad i ryggen så jag blir nog bhlös under den, men de gör inget) sen köpte jag en billig klänning från gina och två par billiga trosor från giiiiiinaa! de var de de.

ploppie hälsar: tjoooo nos. vi har en najsig present present till natta från oss:D

pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0